what?

Jag fick för mig att jag uppdaterade efter att jag hade varit på stan igår men det gjorde jag visst inte, my bad! Jag köpte iallafall en vanlig bomulls t-shirt i ljusgrönt och en ljusbrun cardigan. Jag kom och tänka på det nu, att jag tror inte att jag har råd att fylla på telefonen nu, haha.. Tur att jag jobbar på lördag så att jag får in lite, vi märker väl hur mycket det blir.

Jag sov hos Tida inatt, och idag fyller lillebror år. Så jävla nice :D tror att jag ska baka chokladbollar till familjen eftersom det är en av mina dolda talanger, not.. Men duktig är jag, det måste jag erkänna :) Idag ska jag lägga upp kläder från när jag köpa i Valbo och kläderna jag köpte igår. Håll ut och fortsätt hålla er uppdaterade! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0