what about the movie?

Den var så sjukt bra så jag tror jag dör! Allvarligt talat så blir filmerna bara bättre och bättre för varje år som går. Det finns ju sju böcker, men det kommer bli åtta filmer :) Ena delen kommer ut i november 2010 och sista filmen kommer ut i juli 2011. Jobbig väntan? Ni har ingen aning.. Den slutade så spännande så man blir nästan tokig över att man inte får nytt material förrän nästa år, och att behöva vänta till vintern dessutom! Allt jag har att säga är SE DEN och se den på bio för tusan, älskar när folk skrattar i kör. Fullsatt var det igår och jag och Tida lyckades få de som satt bredvid oss att flytta sig så vi kunde sitta tillsammans! Jag tänker inte berätta vad den handlar om, det får ni lista ut själv medan ni ser den. Everybody loves HP!<3

Tar en repris från bilden igår :)


Kommentarer
Postat av: someone

i love it! <3

2009-07-17 @ 00:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0