update

När vi snackar uppdateringar så är jag ganska värdelös på att hålla koll hur länge sedan det var jag skrev osv. Jag har ibland så fullt upp med att läsa andras att jag inte hinner med min egen? Tråkigt nog tror jag inte att vissa av mina läsare förstår att jag har blivit aningen bättre på detta och därför kan nog vissa missa några inlägg..

Nu vet ni iallafall hur det ligger till :) Jag hittade våran kamera hemma igår någonstans och därför bestämde jag mig för att lägga in lite bilder idag. Jag kommer nästintill aldrig med nytagna bilder så det kanske är dags att ge läsarna lite rättvisa här. Några är sedan jag var på Cinderella med mor, mormor och syster, och några är sedan igår innan jag drog ner på stan med Tida. Enjoy people!


Känns som att man kan få klaustrofobi i de här små hytterna. Turligt nog är ju utsikten över vattnet inte helt fel!


Jag vet inte riktigt varför jag gav den här fula posen när kameran åkte upp x)

Okej, lägger upp mer imorgon. Orkar inte och morvill att jag ska stänga av så jag är väl snäll då (a) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0