today so far

Jag klev upp tjugo över nio idag och åt supergoda mackor med Philadelphia ost på imorse, tack Linn (a) Sedan var det bara till att piggna till och dela ut tidningar till folket i området. Lyckades få 41 kronor i dricks idag så det tackar man ju inte nej till! Förutom det sov Tida hos mig från igår till idag så hon sussade medan jag var pigg och glad :) När hon hade kvicknat till och när jag sålt klart så satte vi oss och räknade lite pengar och bestämde oss för att åka och växla. Det blev 1100 kronor som växlades, så nu blir mor glad. Det är hon som ska ha hand om pengarna sedan, så tur för henne det!

Nu ska jag hem till min moster och kolla på sommarkrysset tillsammans med henne. Nice lördag? Jag ska upp och jobba imorgon, no late nights. Jag gillar inte heller att min dator krånglar, men det får bli bra med bara ett inlägg idag :) PUSS :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0