to town

Idag var jag uppe vid nio och åt frukost med moster för att sedan ta moppen till Andersberg och sälja tidningar. Fick iväg 20 stycken idag och tjänade ca 150 kronor (y) Pratade lite med mor och far när jag sålt klart och sedan åkte jag tillbaka hit igen, till moster alltså. Jag är glad att jag bara har en moster, för hade jag fler skulle den andre bli utstött för jag tycker verkligen om Helena :) Man har ju sina favoriter, loves and hates, right?

Vi bestämde oss för att dra ner på stan efter en kopp te och så får vi väl se vad det blir för nytt att ta hem idag. Kanske träffas Sussi på Bikbok idag också. Yess. Älskar släkten! Vi ska träffas i Högbo nästa söndag fick jag ett sms om igår. Ett tag träffades inte släkten så mycket men mormor keeps us all together, and I love it. Betyder mycket att ha släkt!<3

Måndag - My, Tisdag - Matilda, Onsdag - Patrik fyller sju år, Torsdag - Karoline, Fredag - Grönan, Lördag - ?, Söndag - Släktträff. JA, jag är rätt upptagen till veckan. Men som ni ser, lördag fritt! Kanske ska träffa Tida och Nils då eller vad säger ni? :) Puss :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0