some facts

Vicky - född och bosatt i Gävle och vill komma härifrån så fort som möjligt. Jag vet inte varför alla hetsar upp sig över att jag vill och kommer att flytta utomlands när jag blir äldre, vad tusan är det som lockar att bo i kalla Sverige? Nejtack, bring me some sunshine..

Vicky - jobbar på att förnya sin garderob. Det gick bra för någon månad sedan men nu har jag börjat bli lite ekonomisk, och jag som tjänar pengar på att sälja tidningar på helgerna? Ska lägga undan en massa pengar och dra till Stockholm och shoppa loss runt november tillsammans med Tida. Det ska bli tradition minsann :)

Vicky - tränar aldrig. Jag kan gå ut på en promenad sisådär en gång i månaden men mer än så blir det inte. Nu när jag har ställt på min moppe så blir det inget cyklande för den delen heller. Tyvärr nog måste jag meddela er att jag aldrig blir tjock, hahaha!

Vicky - har lätt att lita på folk. Den som jag litar mest på bor many miles away och jag har känt henne sedan jag gick i femte klass. Solängen har haft sina goda sidor ändå, jag hittade Mila <3

Vicky - tycker inte om pizza. Och inte ketshup heller! Pizza är äckligt fett, men jag gillar faktiskt American Take Away som troligen är fettigast, men de har goda vitlökskanter på sina pizzor (a) Ketshup får man munsår av, bleeh!

Nu känner ni mig lite bättre, ska åka ner på pappas jobb nu. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0