sick and tired

Nu förstår och vet jag att ni är trötta på att vänta på mina inköpsbilder, det är jag också. Jag blev superdålig och trött igår, la mig supertidigt och vaknade och mådde sämre.. Nu när jag varit vaken sedan halv åtta har jag kunnat sovit, druckit mycket vatten och fått i mig frukost. Se så mycket mat och sömn kan göra!

Jag måste göra er besviken och säga det igen att jag kommer inte att lägga upp bilder på kläderna i det här inlägget heller, ni får så snällt sitta och vänta. Visst har jag skrivit att jag ska till Sotckholm imorgon? Känner verkligen inte peppen, det ska vara dåligt och KALLT väder. Jobbigt? Mjo, men jag ska nog dit iallafall. Tida har längtat så länge osv, osv, osv.. Nu ska jag kolla andra bloggar :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0