places to shop

H&M - man hittar praktiskt taget ALLT där. Bra om man har kort där också, vilket jag inte har än så länge.. Man måste vara sexton för att fixa ett sådant och jag får så snällt vänta tills november kommer med kyla och födelsedag. Jo men som sagt, det finns basics, snygga jackor och fina underkläder. Ingen affär att gå till om man vill lyxa till det men det finns alltid något för alla!

Monki - ska du ha snygga kläder och kan betala lite extra så drar du till stockholm eller närmaste storstad och köper någonting från Monki. Jag själv har två t-shirts därifrån och kommer helt klart fylla på Monki-förrådet till hösten! Snygga och lite udda kläder, sjukt bra affär :)

Åhléns - ingen favorit, men det finns massor av skivor, smink och kläder om man nu känner för det. Själv har jag inte ett plagg därifrån men det är mest sminket som lockar där. Lagom priser.

MAKEUP STORE - love! Rätt dyrt men väldigt väldigt fint smink på det där stället. Har ca 5-6 ögonskuggor och ett nagellack därifrån, kan tro att allt tillsammans ligger på över tusen spänn, men det är verkligen värt det. Håller länge och har små söta namn på allt under produkterna :)

Gina Tricot - jättesöta kläder. Köper där då och då och det är billigt som satan! Nackdelen är att alla redan vet om detta, vilket resulterar att många kan ha precis lika plagg som dig efter två dagar eller så. Risk man får ta, kan vara värt det :)

Nej nu ska jag dricka mitt te, ska försöka uppdatera mer idag. Puss!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0