no update

Jag har inte kunnat uppdatera idag för vårat internet hemma har tyvärr slutat funka, så där har ni den förklaringen! Jag kan lova er att när jag vaknade av att jag hörde att mamma skulle till affären så flög jag bokstavligen upp ur sängen och drog på mig kläderna. Kände mig väldigt ofräsh men klart man inte missar ett tillfälle att få välja hem varor tillsammans med mamma :) Jag lyckades övertyga henne (genom LINN) att vi skulle köpa med oss Philadelphia ost hem. Älskar det och Linn spelade med så snäll som hon är ;)

Idag har jag varit med Tida. Först segade vi framför tvn, kollade på Extreme Home Makeover, därefter Tyra Banks show. Helt sjukt program hon hade idag. Någon tjugoåring som kände sig tvungen att bli prostituerad för att ingen stöttade henne, medan man ser hennes syster tillsammans med henne i soffan som världens stöd. Jaja är man blåst så är man :p Han som drev den där bordellen påstod att det var bäst för henne att vara där också och jag vet inte vad han har för problem men det är väl att han får halva intäkten av det hon tjänar, giriga gubbe -.-
Därefter blev det gammalt avsnitt av Top Model ETT! Hur länge sedan som helst kändes det som! Det var faktiskt bara 6 år sedan det första avsnittet visades, och OMG vilka kläder de hade på sig, hahaha.

Nu sitter jag och Tida hemma hos min moster och tittar till hennes katter efter att vi nyss åkt från Andersberg där vi åt tacos. Mums! Vi blir kvar här ett tag och sedan blir det paj hemma hos henne. Imorgon ska jag upp tidigt och sälja dagens tidning nu igen. PUSS :D<3


Gammal bild sedan sista april förra året :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0