music

Sitter just nu och lyssnar på Kings of Leon, och bra är dom :) Nyss rensade jag ur min garderob! Det fanns faktiskt inte mycket att slänga på grund av att jag rensade ur den för inte så jättelänge sedan. Jag slängde enbart svarta kläder, och hur bra är inte det för mig liksom? Men jag har kommit fram till att sedan jag försökt bli mer färgglad och komma bort från svarta och mörka kläder så består mina senaste inköp nästan bara av blått. Blått, blått, blått. Det är lite ljusare med blått men hur kul är det med någon som bara hat blått på sig? Nej nu måste jag börja ändra tankebanor bort från blått och vara mer öppensinnad för annat också. Jag gillar inte rött särskilt mycket men det får nog bli något åt det hållet när jag köper nytt nästa gång :) någon som har förslag på färg förutom rött och blått?


Kommentarer
Postat av: B

Lila kanske?;D

2009-07-05 @ 21:50:56
URL: http://beatriceris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0