matilda today

Jag är less på Gävle, trött på att folk jämt frågar om man vill träffas nere på stan. Och visst, jag gör precis lika! Det är det som är så tråkigt med den här staden. Ingenting händer, sommarkvällarna är värdelösa och vädret kunde inte varit värre. Som tur är har det lovats sol imorgon och på torsdag så jag ser ett litet ljus i mörkret :D

Idag ska jag och Matilda ner på stan (what did I just tell you) och kolla lite. Ska ju till Stockholm på fredag så jag sparar nog på slantarna, men jag kanske bemödar mig en liten fika för Matildas skull, even though i hate it. Bra vänner ställer upp för varandra ;) Nu drar jag så skriver jag mer mot kvällen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0