just didn't have time

Jag uppdaterade inte när jag kom hit igår. Nu gör jag det, right? Medan jag inte har bloggat har jag kommit fram till att det finns väldigt många saker som jag verkligen inte gillar. Eftersom jag anser att ni läsare ska få chansen att lära känna mig bättre så tänker jag skriva om lite saker som jag absolut kan klara mig utan..

- Folk som skryter. Det är bland det värsta som finns. Jag har många saker att skryta över men jag håller det för mig själv eftersom det skapar irritation hos andra. "Den här tröjan kostade 1000 kronor!" So what, jag har tolvtusen på banken? Man säger bara inte såna saker, det är ouppfostrat.

- Fakeskratt. Varför? Varför ska man behöva fakeskratta? Om man pratar om någonting som inte alls är roligt överhuvudtaget så lägger någon in ett litet falskt skratt för att man inte ska ta illa upp, eller vad? Förstår inte meningen med det.

- De som klagar på att jag är för smal. Jag är ingen attentionwhore för att jag skriver det här, jag skriver det enbart för att alla ska fatta att det är inte roligt längre. Jag äter så mycket som jag behöver, så mycket som jag vill. Hört talas om att jag har svårt att gå upp i vikt? Ni ska inte prata om saker som ni inte har den minsta aning om vad det är. Bara för att man är smal så har man inte ätstörningar, så nu får ni faktiskt lägga ner.

- De som inte litar på någon. De som sitter i sin egna lilla bubbla och inte vågar dela någonting med någon. Jag har flera nära vänner som jag litar på fullt ut. Det finns bra människor, och de poppar inte upp av att man låser in sig och har sig själv som sin bästa vän.

- 'Dum i huvudet eller?' Ja Julia, det här är faktiskt något som du använder sjukt ofta :p Det låter grymt otrevligt och man blir bara sur när någon säger det, och utan anledning också.

- Människor som är ledsna hela tiden. Det finns så mycket som finns att vara glad över. Alla kan ha dåliga dagar, och vissa fler än andra. Men jag säger då det, sitter man och tycker synd om sig själv hela dagarna så gör det inte saken bättre. BLI GLADA FOLKET!

Det var allt jag hade att komma med just nu. Nu känner ni mig lite bättre, right? Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0