blogs

Är det bara jag som läser bloggar? Jag menar förutom att du kanske klickar in hit någon gång varje dag så finns det massor av andra bloggar som är urmysiga att läsa! Jag vet att jag är kass på uppdatering (som ska bli bättre!) men jag själv avskyr när det kan ta flera dagar innan en bloggare har skrivit någonting igen. Jag läser några stora bloggar, några vänners bloggar och bloggar som tipsats om eller som bara ploppat upp från ingenstans, awesome :D

www.nastydeb.blogg.se - sjukt bra blogg.! Jag är inte så mycket för alla kläder som det tipsas om, men jag gillar hennes stil och hon bor här i Gävle precis som jag. Ska jag vara ärlig så läste jag ur Tidas "mina vänner"-bok igår och där hade hon skrivit, haha. Nu kanske jag låter som en stalker men hon var bästa vän med henne för några år sedan om jag minns rätt. Intressant blogg och älskar dagens trea. Klicka in på den! :D

Kommentarer
Postat av: Ti

stalker huh? :D

2009-07-19 @ 16:28:40
Postat av: B

Jag kan meddela att det är inte bara du som läser bloggar. Har räknat ut att jag läser ca 15 st nästan dagligen. Dock är jag jättedålig på att uppdatera min egen. Kanske något tips på ett intressant ämne jag kan skriva om eller något annat skojsigt? Ha det super!:D

2009-07-19 @ 17:08:33
URL: http://beatriceris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0