and you are listening to the sound of my breaking heart

Jag älskar dig James. Du är ett geni! Idag var händelserik. Tog oss ut till Hamrånge till två och firade låtsasmorfar (äh vafan, kan kalla han riktig). Han fick trisslotter och sen jävlar! Mamma fick energikick och började klippa gräsmattan, med Jenka tätt därpå med krattan. Därefter anlände Peter, Kattis, Emilia och lilla kattungen Sessan. Då blev det till att fika lite tårta och mysa på altanen :) Strwax på fötter igen blev det biltvättning för hela slanten och nu blev faktiskt jag inblandad. När det var klart drog jag igång gräsklipparen och tog en bit av framsidan och lämnade sedan över till mor som stått och diskat i köket. Bra födelsedag trorni? Jag skulle inte tacka nej till någon som kom och städade min lägenhet om några år på födelsedagen (a) plus att han vann 80 kronor på lotterna, haha.

När vi åkte därifrån hade vi klämt in två stora svarta säckar fyllda med pantflaskor som han aldrig orkade åka iväg och panta. Det blev 115 kronor var för mig och syster så det tackar man ju inte nej till :D What have you been up to today? Bjuder på bild från när jag hade långt hår, bewhew. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0