shopping

Shoppat med Handell på stan idag. Blev ny långärmad lite chic tröja från ginatricot och smycken. Skaffade mig ett par örhängen som jag ska ha i all evighet, vanliga pärlörhängen som man kan ha till precis allt!

Nu några hundra fattigare sitter jag vid datorn och kom just på att jag behöver nya strumpor.. Sånt där som man alltid har och inte lägger mycket tankar på, mina är typ helt sönder eller asfula. Ska investera i det nästa gång jag åker ner på stan, promise myself.. ! Och just det, jag hittade block och stiftpennor på Bokia och Åhléns också :) köpte inte eftersom mor eller far får göra den tjänsten åt mig, annars var det inget annat intressant på stan. Weird väder men nu är man ju inne och ska inte behöva oroa sig.

Undra om jag inte ska ta moppen till Citygross och köpa lite cola.. Känner suget. HAHA jag hatade Citygross förut, nu är det mitt allt. lovelovelove! keep on reading, jag kommer säga till när jag skaffar mig en ny blogg minsann,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0