promise!

Jag höll mitt löfte och skaffade mig strumpor när jag var nere på stan! Jag åkte dit idag vid ett och kom hem med ett fem-pack strumpor. Kändes sjukt onödigt att åka till stan för det, men jag skulle egentligen haft en tröja så jag får väl vara lite nöjd med mig själv ändå..

Jennie har skaffat blogg igen! Om den jäveln tar bort den igen ska jag personligen slita av henne huvudet nästa gång vi ses, vilket kommer dröja om vi är lika duktiga på att träffas som vi varit i år. Jag minns att vi har varit med varandra två gånger i år! Vad är det för kompisar menar jag? Tror det var Valbo ena gången, och andra gången var jag med henne och kollade på Shan The Man Atci! Eller var det samma dag? Jag lider av minnesförlust känns det som..

Har inte lagt in en bild på tusen år, så nu tänkte jag klägga upp en på min bränna, och så får ni avundas precis så mycket som ni tycker är lagom. HAHA puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0